turnering imorgon

Imorgon är det dags för Challenger i Beachhallen. Det är 12 lag som kvalar in på rankingpoäng, och jag och Anniken kom med som lag nummer tolv. Det betyder att vi är underdogsen, och det känns kul att spela helt utan någon press, vi har inget att förlora och allt att vinna. Det ska bli riktigt kul att spela, många lag som spelat på Svenska Touren är med. Blir mer och mer taggad, och snart ska jag gå och lägga mig så att jag kan vakna pigg imorgon och spela bra! Säger som Sanna i vår klass: Tagga Flippa Köööör!
Spelbild från sommaren, det var längesen vi spelade en riktig match nu..

Grupperna är redan lottade, och vi hamnade med de här fyra beachhalls-tjejerna. Det skulle vara kul att möta något lag som man inte känner, men det som är positivt är att vi vet lite grann hur de här tjejerna spelar.
Skulle såklart vara jättekul att gå långt i turneringen imorgon, men framförallt ska vi ha KUL! Då brukar spelet bli bra av sig självt.
Typ såhär roligt ska vi ha det!
God Natt! /Kristin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0