En vanlig onsdag

Nu har jag lagt in alla fem dagars mat i kostberäkningsprogrammet på dumbbell.se, tänkte visa er hur det ser ut. Man skriver alltså in vad man har ätit och hur många gram, sen räknar programmet ut energifördelningen (i kolhydrater, fett och protein). Det som också är bra är att man ser ifall man fått i sig alla vitaminer man behöver. Som ni ser på bilden har jag inte fått i mig tillräckligt med järn och D-vitamin.
Det ni ser på bilden är vad jag åt i onsdags, som lätt är den jobbigaste men också roligaste dagen i veckan. Vi börjar med specialidrott i beachhallen på morgonen, sen åker vi till skolan för att ha idrott. Direkt när vi slutat åker vi tillbaks till beachhallen för att träna igen, och efter det stannar vi kvar och är tränare för de som tränar i träningsgrupperna på onsdagkvällar. Det behövs mycket energi kan man säga!

(Och om ni klickar på bilden blir den större)

Intressant va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0