sammanfattning av lovet

Hej bloggen!
Jag hade tänkt göra en sammanfattning av lovet lite tidigare, men det har varit en massa saker att göra så det blir lite senare än jag hade tänkt, men bättre sent än aldrig som man brukar säga. Det blir en liten bildbomb tänkte jag!
Vi börjar från slutet. Sista dagen var jag och Sofie till Stendörren, ett naturreservat nära Nyköping. Det var superfint med klippor och vatten, och solen sken så vi fick oss lite färg i ansiktet. Satt och fikade, och gick runt i naturen. Riktigt bra dag, sen åkte jag på träning på kvällen.
Onsdag: Hade skrivning för körkort - gick bra!
Fredag: Hade uppkörning - gick bra!
Lördag: Körde helt själv från Tierp till Södertälje - även det gick bra!
Här är pärlan som jag har glidit runt i, fick låna den under veckan.
Ännu en bild från Stendörren, såå fint!
Köbildning innan Arlanda, och nästan snökaos.. Inte trodde jag när jag åkte i bilen att jag dagen efter skulle sitta och sola på en klippa.
Var även till Gävle och spelade på deras inomhusplan! Vi var fem stycken, så det blev lite två mot tre. Riktigt roligt! Georg och Jonas vill nästan alltid spela beach, i sommar kommer det bli utomhus istället.
Nu ska jag snart åka till Stockholm för att gå på musikal! Fick det i julklapp av mamma, vi ska se Dirty Dancing.
Wohooo, tror att den är bra. Ska bli roligt att göra något annorlunda en torsdagkväll, istället för att träna eller jobba.
/Kristin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0