borta bra men hemma bäst

japp nu är även jag hemma. eller ok varit hemma sen två inatt. men tog lite längra tid för mej än kritan kan man ju säga. dels för att när vi kom till arlanda missade jag mitt första tåg till upplandsväsby, valde ju såklart att missa det med flit, ville ha lite längre resa än dom 24 timmar jag redan åkt liksom.

sen tog jag bilen hem från vacksta igår kväll och jag fick en lite chock när jag insåg efter en timmes åkande att jag var ganska mycket tröttare än planerat. så bilresan tog lite längre tid än jag tänkt.
men det var riktigt skönt att komma hem .verkligen. inte riktigt lika skönt att det är så kallt, men det är okej. åker ju utomlands igen imorrn, ska bli skönt! norge är så fint land.





jag ska till norge för att kolla när min syster som går på volleybollskola där. rockar på en volleybollturnering

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0