prov och femårskalas

När jag sitter här och skriver känner jag mig helt slut i min stackars hjärna, jag har nämligen skrivit prov nästan hela dagen. Varje block var 55 minuter, och det var 5 delar. Tydligen hade de gjort om högskoleprovet från tidigare år, men såklart märkte jag ingen skillnad eftersom det här var första gången. Det är sällan man sitter så djupt koncentrerad och inte ens märker hur nästan en hel timme flyger förbi. Det är rätt coolt att man kan vara så fokuserad faktiskt, när det verkligen är på allvar.

Något jag hellre skulle gjort idag är att ha varit på femårskalas, och det är faktiskt Beachhallen som fyller full hand idag! Det firas med lotturnering, middag och sen paaartyparty! Hoppas att de som är där har roligt i alla fall.

Föresten! Under den senaste tiden har det skett lite förändringar i hallen, väggarna har gått från vita till mycket färggladare med strand, palmer, en båt och till och med ett vattenfall!


Inte trodde man väl för fem år sen att det skulle kunna bli såhär fint!?


Voila!

Bilderna är snodda från Beachhallens egna blogg, som ni kan ckecka in här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0