En bra dag

igår var jag och kollade på min lillasyster som är 94:a när hon var på volleybollcup lite utanför oslo. jag pappa mamma och farmor var och hejjade. dom var riktigt duktiga och slutresultatet blev en sjunde plats av sjutton!
silje har blivit bättte, ett jävla tryck i serverna.. det bli nog hon som får lära mej serva.  och även riktigt bra handled i slagen. såg inte så mycket försvarspel.

när jag kom hem från norge tog jag bilen upp till sunne för att träffa min coola vänner. dom är så bra. vi käkade ost och kex och drack ett glas rött. alkoholfritt  måste ändå vara godare än det med alkohol i, eller?

nu har vi bokat boende i göteborg vi åker dit fredag morgon och ska spela tre turneringar
på fredag börjar vi direkt med kvartsfinal i nordstan för vi har redan kvalat in
på lördag spelar vi en open turnering i göteborgs nya beachhall, ska bli kul att se hur den blivit
på söndag ska vi spela uppvisnings matcher i nordstan

ska bli riktigt kul. börjar såklart redan att tagga




ändå fin beachboll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0