äntligen framme!

Efter nästan ett helt dygn av resande är vi äntligen framme på hotellet här i Clearwater! Resan började med en biltur från Vacksta klockan 03.00. Med oss i bilen hade vi Hanna och Calle, supersnällt av dem att följa med mitt i natten!

På Arlanda fick vi vänta ett tag på flyget, och somnade båda två. Sedan flög vi med Norweigan till London, i det här planet:


I London fick vi åka en "shuttle" till norra delen av flygplatsen, eftersom den var så stor.
Väl på planet från London till Tampa fick vi inte sitta bredvid varandra, men det gick bra ändå. Jag (Kristin) hamnade bredvid två britter som var väldigt pratglada, och så fanns det ett 20-tal filmer att titta på. Fast mestadels sov jag. Anniken hamnade nästan så långt bort från mig som det gick, bredvid ett äldre par.


Härlig utsikt från planet!


Sen hamnade vi över molnen..

Nu har vi precis ätit, och klockan är halv tio på kvällen. På grund av tidsskillnaden är man sjukt trött just nu, så vi kommer att sova riktigt skönt.

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0