readyyy settttt goooo

jes nu börjar göteborg närma sej verkligen jätte närma sej nu. imorrn tar mamma pappa silje siljes kompis från norge och jag bilen hela vägen till göteborg och slutdestination, nordstsan!
ska bli riktigt cooooolt att spela där
lite anorlunda omgivning och så
och säker endel människor som inte brukar kolla på beachvolleyboll som kanske tar sej en titt.

nu ska jag packa och det skulle ju verkligen underlätta om jag hittade lite saker som jag hade planerat att packa ner i min veeeeeeska. jag tycker inte om att packa när allt man ska packa ner är bortblåst.


en bild i från usa. det här måste ju ändå vara drömklimatet. kan man säga klimatet? vet inte exakt vad det är( men nästan exakt ), men det lät ju ändå rätt bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0