inomhus

Igår kväll spelade jag inomhusvolleyboll för första gången på jag vet inte hur länge. Nu när jag är hemma i Tierp tänkte jag passa på att vara med. Tyvärr finns det inte tillräckligt många spelare till ett damlag, men killar och tjejer i alla åldrar spelar ändå måndag och tisdagkvällar. Jag hade grymt kul igår när vi spelade, och det var kul att se alla välbekanta ansikten igen. Dock var det väldigt ovant att spela inomhus, det är större skillnad på beach och vanlig volleyboll än vad man kan tro. Dessutom hängde sig en ganska rejäl träningsvärk kvar till idag. Men det hindrar mig inte från att åka ner till hallen ikväll igen, är riktigt taggad måste jag säga!


I Aspenhallen har jag tränat sen jag var tolv år, spelat en massa matcher med damlaget och dessutom haft idrott i sjuan till nian!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0