plugghezzzt

idag har jag varit duktig och pluggar hela kvällen, men det spelar ingen roll hur mycket jag pluggar så kan jag lite lite ändå. kult liv.
imorrn är det ingen vanlig skoldag utan alla treor ska till bosön, hmm, ja vet inte exakt vad det är för något men jag vet iallafall att vi ska göra olika tester. ska bli ganska kul. men lite tråkigt att jag inte tränat på två veckor och kommer säkert inte riktgit få dom resultaten jag skulle fått om jag hade tränat som vanligt. jääää.

är alltid så himla trött så ikväll ska jag lägga mej tidigt, är planen eheheheh



något som jag vill att ALLA våra himla många läsare ska veta är att min bäzzztis almalina har tagit kökort!!!!!! hon är så himla gryyyym!!
nu kan vi brumma runt tillsammans jeeeejjjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0