allt och ingenting

den helgen är jag hemma i ack värmeland du sköna du häää-äärliga land.
det är för att en av mina bezzztisar fyller 18 imorrn så himla värt!!!
pluss att jag faktiskt ska  spela inomhus match med mitt hemma lag VÄIF(som är grymma) på söndag, ska bli kul.
resan hem gick bra, men hatar att vara på stockholm central, så himla stort och man hittar inte ngnstans. men för första gången på snart tre år tog det mej bara 10 minuter att hitta mitt spår och tåg! ändå väldigt nööööjd.

vad händer ikväll då? ikväll händer det inte mkt, tänkte plugga..men sen blir det ju inte alltid som man tänkt sej. så istället ska jag se på idol och prata med mamma om min frmatid, den stora frågan för tillfället, bam bam bam bam: vad ska jag bli när jag blir stor?



Kommentarer
Postat av: tha maan

Vilken duktig tjej som klara av att åka tåg helt själv:)

2011-12-03 @ 17:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0