Utkast: Okt. 31, 2011

Nu ska ni få höra det senaste

min plan är då att jag ska försöka få min lillebror jonas och hans kompis att börja spela beachvolleyboll, båda är 96:or så dom har hela livet framför sej.
jonas är kort och snabb, en perfekt försvarsspelare
kim(jonases kompis) är lång och hoppar högt, en perfekt blockspelare
jag har tänkt att vi tränar 5 ggr i veckan fram tills sommmarn då målet är att vinna u17 sm-guld

japp jajemännsan bra strategi där upplagt av mej
nu gäller det bara att försöka få dom att kanske börja tycka att beachvolleyboll är lite kul och få dom lite intresserade, sen kör vi stenhård träning 5 ggr i veckan för att plocka hem smGULDet!






shiiiit assså, dom är på gång. men ser ju långa vägar att dom är riktigt taggade






                                                      eller?

Kommentarer
Postat av: silje

dyngbra plan! :D

2011-10-31 @ 14:18:25
Postat av: Kristin

Kör hårt! ;)

2011-11-01 @ 11:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0