är inte den här dagen slut än?

Den här dagen har känts som minst två dagar.. vilket kanske kan bero på att jag gick upp klockan fem imorse, jag vet inte. Det var i alla fall körlektion som var inbokat på morgonen i Uppsala, sen åkte jag tillbaka till Tierp och körde lite gymträning. Sen åt jag lunch hemma hos mormor och morfar där jag hängde ett tag innan jag åkte vidare till Gävle för att....
Spela lite beach på deras nya plan!!! Grymt att dom har byggt en så nära mig. Vi var fem från början, sen blev vi tre kvar sista timmen. Jag agerade lite coach då, vilket var kul! Och adepterna var duktiga dem med.
Mycket tågresor har det blivit under det här lovet
Jaaaa!! Tååååg :D:D:D
Nu ska jag sova efter denna (oändligt) långa dag!
God natt /Kristin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0