home sweet home!

Nu har jag(Kristin) äntligen kommit hem till Sverige och Tierp. Det har varit en riktigt lång resa, men det blir desto skönare att komma hem. Anniken och jag skildes åt på Arlanda, där hon åkte mot Södertälje för att köra i sin bil hem (rätt cool tjej).

Ikväll har jag och familjen haft mysfika med te och tända ljus, vi har inte träffats på tre veckor nu. Det är riktigt skönt att vara hemma i alla fall, och imorgon tänkte jag ta det ganska lugnt samtidigt som jag laddar inför Högskoleprovet jag ska skriva på lördag. Vi får se ifall jag lyckas hålla mig vaken.


Kommer nog sakna solnedgångarna..

Nu ska jag titta på det senaste avsnittet av Pretty Little Liars, spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0