genomgång av igårkväll

ja somsagt igår fyllde maria min vän 18!!!!!
det vi gjorde var att hämta upp henne hemma hoss henne och sen låtsades vi att vi skulle köra upp henne till sunne(storstan utanför västraämtervik, typ som stockholm är södertäljes storstad, jesbox jajemännsan)
men sen när vi hade åkt hela vägen nästa till sunne, tvärbromsade jag och almalina som satt med maria i baksätet satt på henne en ögonbindel sen körde vi runt med henne i en kvart medans... trummvirvel.... alla andra hennes vänner var hemma hoss henne och hade dukat fram taccos och gjort välkommsdrinkar. sen gick vi in med henne och väl inne i hallen fick hon ta av sej ögonbindeln, och voila där stog vi alla och grattade henne med ballonger glittergrejjer leenden kramar. först trodde jag hon blev ledsen för hon började gråta sen insåg jag att det var ju såklart glädjetårar.



här hade vi precis kidnappat henne, hon trodde det kom en älg ut på vägen när jag bromsade och blev lite rädd, lite farligt ändå

shit vad hon blev kidnappad







ikväll ska jag vara med min hemmaklubb VÄIF och träna innomhusvolleyboll vilket jag inte gjort på väldigt länge nu. ska bli kul. får se hur det går.  jag ska försöka vara grym

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0