(nästan) en heldag i hallen!

Godkväll kära läsare!
Just nu sitter jag vid vårt köksbord här på Vackstanäs och känner mig ganska trött. Men med all rätt, den här onsdagen har verkligen gått i idrottens tecken. Började dagen med specialidrott där jag lärde mig banka boll tillsammans med Fia och Maria, efter det åkte jag till skolan för att ha dubbeltimme i idrott, spelade amerikansk fotboll och basket - faktiskt sjukt kul med något annat än beachvolleyboll ibland. Efter skolan åkte jag tillbaka till beachhallen för att träna själv, och sen assistera Struvert som tränare åt en massa härliga tjejer som har blivit riktigt duktiga under hösten.

När jag kom hem såg jag att de andra har städat och julpyntat, så nu är det supermysigt hos oss. Riktig julstämning nu när det är första december och allt. Har planerat att se julkalendern imorgon bitti också, missa inte!! Klockan 07.15 på SVT 1.


Förra året firade jag jul i Florida, men i år blir det en traditionsenlig svensk jul med allt vad det innebär.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0