fortfarande inget internet

japp som rubriken säger så har jag fortfarande inget internet, börjar bli lite tråkigt.
bor halva min tid inne hoss hanna, men det är bara för att hon har internet, inte för att hon är kul att umgås med.
för er, om vi nu har några sånna som läser våran blogg som inte känner oss så väl så bor vi på internat, kristin bor i tierp, lite utanför uppsala och jag (anniken) bor i v.ämtervik lite utanför karlstad i värmland. jag övervägde först saken, om jag skulle bo på internat eller välja att pendla. men eftersom restiden är cirka 5 timmar så bestämmde jag mej ganska snabbt för att flytta in. jag trivs här (utan mitt internet)!!!!! har ett rum pluss egen dusch och toalett väldigt skönt! sen delar jag kök och vardagsrum med typ tio andra personer.
kristin därimot valde att ha eget rum men dela toa och dusch med en annan och dela kök och vardagsrum med fyra andra. hon trivs också här(med internet)!!!!

så jag kan inte ladda upp några bilder för jag sitter på skolans datorer. men hade jag kunnat ladda upp bilder hade jag laddat upp en på kristin när hon sitter i USA och käkar subway och en på mej och kristin när vi steker i USA. nu kan ni ju föreställa er 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0