annars då?

nu chillar jag galet
medans kristin jobbar stenhårt och är allmänt grym på träningen, jag har haft feber och proble med min hals under veckan och har varit hos läkarn och dom sa att det inte var streptokocker men för tidigt att se om det var körtelfeber, men dom gav mej pencilin mot streptokocker och sa att vi skulle hoppas på att det skulle gå över, vilket det gjorde. nu är jag som ny igen! bara ännu snyggare smartare och längre. känns bra.
annars då? annars då, har jag mycket i skolan men orkar inte riktigt göra allt jag ska
annars då? annars då, suger jag i matte och går till lite extralektioner men fortsätter ändå att suga
annars då? annars då, måste jag köpa en vinterjacka
annars då? annars då, fyller en utav mina bästa vänner 18 i helgen och jag är så jävla taggad, trodde aldrig hon skulle fylla 18
annars då? annars då, är min familj bra och jag längtar till jul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0