ledigheter

Grymt skönt att vara ledig och bara kunna ta det lugnt! Haft några sköna dagar hemma, men nu har jag precis packat klart väskan, nu blir det kryssning x2. Idag blir det tillsammans med familjen, och den 28-29 december ska jag åka tillsammans med Felicia, Ellen och Emma. Konstigt nog har det lyckats bli SAMMA båt som jag ska åka med tillsammans med både familijen och sen vänner. Hur gick det till!? Hursomhelst, det ska bli trevligt att få umgås med alla nära och kära.


Nu ska vi dricka kaffe innan vi beger oss till bussanslutningen. Jag har fått en mjölkskummare i julklapp, så nu kan jag dricka latte precis när jag vill! Farligt gott är det.

/Kristin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0